Ludovic

Geopend sinds mei 2016 in Oudburg (omgeving Patershol)

Ludovic staat voor ‘Pistolets & Drinks’ en is een gezellig café waar je de honger kan stillen met een gevulde pistolet op verschillende wijzen, zowel warm of koud.

Je kan er ook terecht op andere tijdstippen van de dag. Wat denk je van een apero met heerlijke cocktails? Er staan warme nacho’s op de kaart met zoetzure saus, en verder ook een bordje kaas (3 soorten), salami (3 soorten) of olijfjes.

Liever een verpozing in de namiddag met een taartje met een koffie? Julie’s house levert elke dag heerlijke taarten.

Daarnaast worden er ook vernissages gehouden door kunstenaars uit alle streken. Iedere maand kan een kunstenaar komen exposeren bij Ludovic. Dit is gratis. Er wordt de kunster verschillende optionele formules aangeboden voor het houden van een vernissage.

Open van dinsdag tot vrijdag 11u tot 23u, zaterdag en zondag van 8u tot 1u.

Meer info kan je vinden op de website of de Facebookpagina.

ludovicludovic2ludovic3ludovic4ludovic5

 

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Michael schreef:

    Dag Ludovic,

    Ik ben Michael Peetermans kunstenaar uit Herne, ik heb jouw website bezocht en gelezen. Het ziet er super uit en gaan zeker eens langskomen en daarbij zou ik mezelf komen voorstellen want ik heb interesse om er te exposeren.

    Ik nodig je uit om mijn website te bezoeken: http://Www.michaelpeetermans.com

    Tot binnenkort,
    Michael Peetermans
    0473603358

    1. Dag Michael,

      Je neemt best rechtstreeks contact op met Ludovic. Ik weet niet of je reactie op de blog door hem gelezen zal worden.

      Succes!

Geef een reactie

