Café Gomez

Geopend vanaf 17 november 2014 aan de Oude Beestenmarkt 4.

Café Gomez is een ode aan Gent en meerbepaald aan de Oude Beestenmarkt. Het vernieuwde plein aan de Oude Beestenmarkt miste volgens de uitbaters nog een plek waar je met een aperitief en aangepast hapje de werkdag kan wegspoelen, en waar je ook tot in de vroege uurtjes kan blijven plakken.

Op de kaart vind je huisgemaakte tapas, waarmee ze hun passie voor foodsharing wilden onderstrepen. Gomez is een ongedwongen plek waar alles kan en niets moet. En bovendien met een bijzonder kunstig plafond van de hand van illustrator Benjamin Van Oost, geïnspireerd op Russische gevangenistatoeages.

Meer info kan je vinden op de Facebookpagina of de website.

PS: Maak er een gezellig weekend van! Nog op zoek naar een overnachting in Gent of Hotels in Gent?

cafégomez

cafégomez2

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Myriam schreef:

    Ziet er super tof uit, ga ik zeker eens uit proberen 🙂

  2. Myriam schreef:

    En heb het ondertussen uitgeprobeerd, vrijdagavond tijdens het Lichtfestival. Vond het super tof qua sfeer. Maar het eten vond ik toch minder. Véél geld voor héél weinig, en de smaakcombinaties waren niets voor mij. Maar smaken verschillen, dus daar kan over gediscussieerd worden. Je blog vind ik super leuk. Als ik ergens iets leuks zoek in Gent ga ik altijd eerst even checken op je blog. 😉

Geef een reactie

